Lai atvieglotu pasažieriem braucienu plānošanu dažādos sabiedriskā transporta maršrutos, ko nodrošina pašvaldības SIA “Ventspils reiss”, atgādinām, kur, kad un kā iespējams meklēt informāciju par sabiedriskā transporta pakalpojumiem.
Informāciju par uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem iespējams saņemt dažādos veidos: uzņēmuma mājas lapā un sociālo tīklu kontos, autobusu pieturās, zvanot pa tālruni uzņēmuma Pārvadājumu daļai vai autoostas kasierēm, rakstot e-pastu vai meklējot interneta vietnēs, piemēram, 1188.lv
Autobusu pieturas
Informācija par pasažieru pārvadājumiem Ventspils pilsētas maršrutos izvietota autobusu pieturās. Tur aplūkojama gan pilsētas maršrutu karte, gan autobusu kustības saraksts, kurā norādīti gan maršruti, kas piestāj konkrētajā pieturā, gan arī autobusu atiešanas laiki, tāpēc ieteicams pasažieriem regulāri aplūkot šo informāciju, jo nepieciešamības gadījumā autobusu pieturās tiek arī izvietota aktuālā informācija par izmaiņām.
Tajās pieturās, ko pilsētas teritorijā apkalpo novada un starppilsētu maršrutu autobusi, izvietota informācija par šo autobusu atiešanas laikiem no Ventspils autoostas. Arī novada un starppilsētu maršrutu pieturās izvietoti autobusu kustības saraksti, kuros norādīts to autobusu atiešanas laiks, kas apkalpo šīs pieturas.
Zvans uzņēmumam
Informāciju par autobusu kustību pilsētas, novada un starppilsētu maršrutos, iespējams noskaidrot, zvanot uzņēmuma Pārvadājumu daļai darba laikā pa tālruni 63622422 (pirmdienās no plkst. 8.00 līdz plkst. 18.00, piektdienās - līdz plkst. 16.00, bet pārējās darba dienās līdz plkst. 17.00. Pusdienas pārtraukums no plkst. 12.00 līdz plkst. 13.00).
Darba dienās un brīvdienās informāciju par autobusu kustību novada un starppilsētu maršrutos var arī saņemt, zvanot uz autoostu pa tālruni 63622789 (darba dienās no plkst. 05.00 līdz plkst. 20.00, svētdienās – no plkst. 06.00 līdz plkst. 20.00).
Ārpus darba laika steidzamus jautājumus iespējams noskaidrot, zvanot līniju mehāniķim pa tālruni 26018617, taču jārēķinās ar to, ka šī darbinieka kompetence ir ierobežota, un, iespējams, viņš nevarēs sniegt izsmeļošu atbildi uz visiem interesējošiem jautājumiem.
Vēstule e-pastā
Atgādinām, ka e-pasts tiek apkalpots tikai darba dienās, tāpēc jārēķinās, ka atbilde uz brīvdienās sūtīto e-pastu būs nedaudz jāpagaida. Darba dienās atbildes visbiežāk tiek sniegtas dienas laikā (tas neattiecas uz atsauksmēm, kuru izvērtēšanai nepieciešams ilgāks laiks), bet, ja jautājums iesūtīts brīvdienās vai svētku dienās, tad atbilde tiks sniegta tuvākajā darba dienā.
Interneta resursi
Uzņēmuma mājas lapas sadaļā “Kustības saraksti” publicēta informācija par autobusu kustību visos uzņēmuma apkalpotajos maršrutos. Savukārt starppilsētu un novada autobusu kursēšanas laikus un pieturas, kurās notiek pasažieru uzņemšana un izlaišana, iespējams aplūkot portālā 1188.lv
Regulāri aktuālā informācija par izmaiņām “Ventspils reiss” apkalpotajos maršrutos tiek arī publicēta uzņēmuma sociālo tīklu kontos Facebook, Twitter un Instagram. Izmantojot attālinātās sazināšanās iespējas Facebook un Messenger platformā, iespējams noskaidrot ne tikai sev vēlamo informāciju, bet arī sniegt atsauksmes un ierosinājumus. Lai arī, izmantojot interneta sniegtās priekšrocības, sociālajos tīklos esam ērti sasniedzami, tomēr klientiem jārēķinās, ka nestrādājam diennakts režīmā.
2023. gada 13. decembrī