UzņēmumsAktualitātes

Pasažieris vērtē

Pasažieris vērtē

Sabiedriskais transports ir apkalpojošā sfēra, kurā labam servisam ir liela nozīme. Un “Ventspils reiss” iegulda lielu darbu, lai šādu servisu nodrošinātu.

Uzņēmums Ventspils reiss lielu uzmanību velta tam, lai nodrošinātu augstas kvalitātes pakalpojumu saviem pasažieriem. Jau sen esam sapratuši, ka nepietiek tikai ar drošiem un moderniem ar autobusiem, ja pie stūres sēž CILVĒKS! Cilvēks, kurš ir atbildīgs ne tikai par pasažieriem un tehniku.

Viens no mūsu darba raksturlielumiem ir braukšanas kultūra. Jūs jautāsiet, kas ir tas ir? Tā ir prasme piebraukt pie pieturas tā, lai ērti izkāpt un iekāpt, tā ir vienmērīga braukšana, izvairīšanās no straujas bremzēšanas un, protams, droša braukšana, ievērojot CSN.

Uzņēmums ikdienā iegulda lielu darbu, lai braukšanas kultūra, tas ir, autobusa vadītāja uzvedība uz ielas vai šosejas būtu paraugs citiem. Pieņemot darbā, veicam jauno autobusu vadītāju apmācība, laiku pa laikam arī pieredzes bagātajiem "jāiziet" stažēšanās, jāatkārto ceļu satiksmes noteikumi, jāparāda savas praktiskās braukšanas iemaņas autobusu vadītāju Profesionālās meistarības konkursā. Tāpēc esam gandarīti, ka pasažieri, izsakot savu viedokli SKDS aptaujā, tieši braukšanas kultūru vērtējuši īpaši pozitīvi.

Tad, kad iedzīvotāji saņem pakalpojumu, viņi, protams, vēlas, lai tiktu apkalpoti ar smaidu, labvēlīgu attieksmi, pieklājīgi un tamlīdzīgi. Vienvārdsakot - viņi vēlas labu servisu. Mūsu uzņēmums arī cenšas to nodrošināt, tāpēc jūtamies apmierināti ar pasažieru pozitīvu vērtējumu.

Tomēr vēlamies atgādināt, ka patiešām augstu apkalpošanas līmeni, mūsuprāt, iespējams nodrošināt tad, ja labvēlīga attieksme un pieklājība raksturīga abām pusēm - gan pakalpojumu sniedzējam, gan pakalpojuma ņēmējam. Tāpēc aicinām vēl un vēlreiz: "Uzsmaidi savam šoferītim! Jo prieks rada prieku, un smaids taču nemaksā neko!" Un labs noskaņojums būs viens no priekšnoteikumiem labai apkalpošanai.

2018. gada 6. aprīlī