No malas raugoties, daudziem varbūt šķiet nesaprotami, kāpēc profesionālam šoferim, autobusu vadītājam, kurš gadu desmitiem pārvadā pasažierus, būtu jāpierāda, ka viņš zina ceļu satiksmes noteikumus. Patiesībā mēs visi labi saprotam, ka tas, ko ikdienā darām, nereti kļūst par rutīnu un tiek darīts automātiski, reizēm pat nedomājot, vai tas ir pareizi. Kuri ir 2018.gada labākie teorijas testā - lasi tālāk!
Kā liecina statistika, transporta nozarē strādājošo, tajā skaitā, autobusu vadītāju, vecums ar katru gadu palielinās, un tas nozīmē, ka arī transportlīdzekļu vadītāju apliecības lielākoties ir iegūtas sen... Taču pašlaik satiksme kļuvusi intensīvāka, arī ceļu satiksmes noteikumos šis tas mainījies un mainās, ko ikdienas steigā, iespējams, ne visi ir ievēro.
Tāpēc arī mudinām atkārtot un mācīties, un sevi pārbaudīt. Tie, kas šo lietu uztver nopietni, savas kļūdas analizē un pārrunā ar kolēģiem, kā tas ir reālajā dzīvē. Ne velti latviešu tautas sakāmvārds vēsta, ka “mūžu dzīvo, mūžu mācies”! Papildus uzņēmums apmaksā apmācību, lai autobusu vadītāji varētu atjaunot tā dēvēto “95. kodu”, kas nepieciešams profesionāliem transportlīdzekļu vadītājiem.
Šogad teorijas jautājumos uzņēmumam jauns līderis. Jānis Smolenskis, kas 7 gadus pēc kārtas bija pārliecinoši labākais un ātrākais testa pildītājs, šogad līdera stafeti nodevis Kasparam Vēzim, savukārt 2.vietā – Raimonds Briedis, bet 3.vietā – Gunārs Pakārklis. Jāpiemin, ka visi trīs ļoti labus rezultātus uzrādījuši arī iepriekšējos gados, un cīņa par godalgotajām vietām nebūt nebija viegla.
Lai iegūtu ieskaiti CSDD teorijas testā, būtiski ir pareizi atbildēt uz visiem jautājumiem, tomēr izvērtējot pašus labākos, tiesneši pievērš uzmanību arī tam, cik ilgā laikā tests izpildīts.
2018. gada 26. novembrī