Septembra beigās pašvaldības SIA “Ventspils reiss” darbinieki veica kārtējo autobusu pieturu apsekošanu, lai pēc tam pakāpeniski atjaunotu tajās izvietoto informāciju. Sīkāk lasiet tupinājumā!
Autobusa pietura ir vieta, kurā pasažieris ne tikai uzturas pirms iekāpšanas autobusā vai izkāpšanas no tā. Tā ir vieta, kurā iespējams atrast autobusu kustības sarakstus un aktuālo informāciju par izmaiņām. Taču nereti dažādu apstākļu dēļ izvietotā informācija ir sabojāta vai pat noplēsta, tāpēc pašvaldības SIA “Ventspils reiss” darbinieki vairākas reizes gadā veic speciālu pieturu apsekošanu. Jāatzīmē, ka informācijas atjaunošana nav tikai kampaņveidīga – paralēli aktuālās informācijas izvietošanai, tas tiek darīts regulāri visa gada garumā.
Kopumā tika apsekotas vairāk nekā 150 autobusu pieturas, kuras tiek apkalpotas Ventspils pilsētas autobusu maršrutos. Apsekošanas mērķis bija precizēt, kādi uzlabojumi nepieciešami un kāda informācija jāatjauno. Regulāri apsekojot pieturas, darbinieki novērojuši, ka tajās, kas aprīkotas ar paviljoniem (un tādas ir lielākā daļa), informācija tiek bojāta retāk, kamēr pieturās, kurās ir tikai plāksnītes, autobusu kustības sarakstus bojā ne tikai cilvēki, bet arī laika apstākļi. Konstatēts, ka visbiežāk izvietotā informācija tiek bojāta pieturā “Selga”, kā arī pieturās Staldzenes virzienā.
Tā kā daži maršruti iziet ārpus pilsētas teritorijas, tika apsekotas arī tajos esošās pieturās. Kā rāda pieredze, visbiežāk izvietotā informācija tiek sabojāta vai noplēsta Tārgalē – maršruta Nr.1 galapunktā un pie krustojuma ar Piltenes šoseju.
Lai nodrošinātu ātru informācijas atjaunošanu, aicinām pasažierus zvanīt darba laikā pa tālruni 63622422 un ziņot par novērotajiem trūkumiem.
2018. gada 2. oktobrī