MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU UN SABIEDRISKO ATTIECĪBU STRATĒĢIJAS MĒRĶi
Stratēģiskais mērķis
- Virsmērķis – uzņēmuma pozitīvā tēla uzturēšana
Finanšu mērķis
- Virsmērķis – organizēt uzņēmuma darbu tā, lai tas turpinātu strādāt ar peļņu, kā arī saglabātu pasažieru plūsmu vismaz iepriekšējā gada līmenī
Funkcionālais mērķis
- Virsmērķis – paaugstināt iedzīvotāju apmierinātības līmeni ar sniegto pakalpojumu, pakāpeniski pārejot uz videi draudzīgu sabiedrisko transportu
Mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību stratēģijas mērķi
Stratēģiskais mērķis
- Virsmērķis – attīstība un pilnveidošanās, saglabājot jau sasniegto augsto konkurētspēju un turpinot to mērķtiecīgi paaugstināt
Finanšu mērķis
- Virsmērķis – organizēt uzņēmuma darbu tā, lai tas strādātu ar peļņu, nodrošinot pasažieru pārvadājumus atbilstoši apstiprinātajam budžetam
Funkcionālais mērķis.
- Virsmērķis – paaugstināt iedzīvotāju apmierinātības līmeni ar sniegto pakalpojumu, īpaši apkalpošanas un braukšanas kultūru
Mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību stratēģijas misija
Sniegt pakalpojumu tā, lai pasažieris to rekomendētu to citiem
Mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību vīzija
Drošs brauciens ne tikai garantē patīkamu pārvietošanos, bet arī pārvērš to baudījumā
Sabiedrības atbalsta principi
- Mēs esam par drošību
- Mēs ieguldām attīstībā
- Mēs izglītojam sabiedrību
- Mēs atbalstām darbiniekus
- Mēs sadarbojamies
MĀRKETINGA PAMATPRINCIPI
- Mārketinga stratēģijas uzmanības centrā - uzņēmuma pamatvērtības
- Veikt mārketinga stratēģijas uzraudzību, lai garantētu korektu tās izpildi un kontrolētu mērķu sasniegšanu
- Strādāt pie pasažieru (klientu) vēlmju izpētes, lai spētu piedāvāt augstas kvalitātes pakalpojumu, kas atbilst pieprasījumam
- Veicināt uzņēmuma atpazīstamību, iesaistoties dažādās vietējās kopienas aktivitātēs un sabiedrības atbalsta pasākumos, kā arī aktīvi izmantojot internetu un plašsaziņas līdzekļus
- Popularizēt atbildīgu un ilgtspējīgu uzņēmējdarbību, iepazīstinot pasažierus un arī pārējo sabiedrību ar uzņēmuma sniegto pakalpojumu un darba specifiku
- Skaidrot, popularizēt un izplatīt informāciju, kas saistīta ar aktualitātēm transporta nozarē, īpaši – pasažieru pārvadājumu jomā
- Sekot rezultātiem un izvērtēt iepriekš pieņemtos lēmumus