Mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību stratēģijas mērķi laika posmam no 2020. līdz 2023.gadam
Stratēģiskais mērķis
- Virsmērķis – uzņēmuma pozitīvā tēla uzturēšana
Finanšu mērķis
- Virsmērķis – organizēt uzņēmuma darbu tā, lai tas turpinātu strādāt ar peļņu, kā arī saglabātu pasažieru plūsmu vismaz iepriekšējā gada līmenī.
Funkcionālais mērķis
- Virsmērķis – paaugstināt iedzīvotāju apmierinātības līmeni ar sniegto pakalpojumu, pakāpeniski pārejot uz videi draudzīgu sabiedrisko transportu
Mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību stratēģijas mērķi
|
Stratēģiskais mērķis
- Virsmērķis – attīstība un pilnveidošanās, saglabājot jau sasniegto augsto konkurētspēju un turpinot to mērķtiecīgi paaugstināt
Finanšu mērķis
- Virsmērķis – organizēt uzņēmuma darbu tā, lai tas strādātu ar peļņu, nodrošinot pasažieru pārvadājumus atbilstoši apstiprinātajam budžetam
Funkcionālais mērķis
- Virsmērķis – paaugstināt iedzīvotāju apmierinātības līmeni ar sniegto pakalpojumu, īpaši – apkalpošanas un braukšanas kultūru
|
Mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību stratēģijas misija
|
- Sniegt pakalpojumu tā, lai pasažieris to rekomendētu to citiem
|
Mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību vīzija
|
- Drošs brauciens ne tikai garantē patīkamu pārvietošanos, bet pārvērš to baudījumā
Sabiedrības atbalsta principi
- Mēs esam par drošību
- Mēs ieguldām attīstībā
- Mēs izglītojam sabiedrību
- Mēs atbalstām darbiniekus
- Mēs sadarbojamies
|

|