2016. gada novembra aptaujas rezultāti liecina, ka pašvaldības informatīvo uzlīmju izvietošanu uz pilsētas sabiedriskā transporta lielākā daļa iedzīvotāju jeb 79 %vērtē pozitīvi.
Tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS 2016. gada novembra aptaujas dati liecina, ka īpaši pozitīvi pašvaldības krāsaino informatīvo uzlīmju izvietošanu uz pilsētas maršrutu autobusiem vērtē 30% un drīzāk pozitīvi 49% respondentu. Šis ir augstākais rādītājs trīs gadu laikā. Salīdzinot ar 2014. gadu, kad šādas uzlīmes tika izvietotas pirmo reizi, kopējais pozitīvo vērtējumu skaits ir pieaudzis par 10% un ir sasniedzis 79%.
To respondentu skaits, kas šādu uzlīmju izvietošanu vērtē negatīvi, trīs gadu laikā ir samazinājies par 37%. Kā viens no galvenajiem iemesliem negatīvajam vērtējumam tiek minēts tas, ka reklāmas aizsedz skatu uz ainavu. Pozitīvi vērtējams, ka šogad šādu viedokli iedzīvotāji pauduši salīdzinoši retāk nekā iepriekš. Lai situāciju uzlabotu un izvietotās uzlīmes netraucētu pasažieriem, tika nomainīts uzlīmju materiāls, un tagad tās tiek drukātas uz perforēta materiāla, kas labāk laiž cauri gaismu, kā arī reklāmas tiek izvietotas tā, lai pēc iespējas mazāk aizsegtu logus.
Īpaši pozitīvi vērtējams tas, ka neviens no aptaujātajiem šādu uzlīmju izvietošanu neuzskata pat nelietderīgi tērētu naudu, ko varētu izmantot citiem mērķiem.
Jautājumi par informatīvo uzlīmju izvietošanu uz pilsētas sabiedriskā transporta aptaujā ir iekļauti no 2014.gada.
2017. gada 17. februārī